Pagina's

maandag 11 mei 2009

Adresboek

Op een amerikaanse site (sorry, weet niet meer welke) had ik dit super leuke adresboek gezien.
Afgelopen week heb ik het nagemaakt en m.b.v. Caro die de juiste pons had kon ik het helemaal afmaken. Dit is de voorkant:


En zo is ie open, de tabjes heeft Caro voor me gemaakt! Dankjewel!!!



En nog een close up van de voorkant, dit stempeltje heb ik gekregen



Het papier is DSP Bella Rose, de inkt die ik gebruikt heb is Riding hood red, alles van Stampin Up. Bedankt voor het kijken!

3 opmerkingen:

  1. Superleuk Erna: ik blijf Bella Rose geweldig papier vinden! Groeten Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem supergaaf Erna!!! Echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is een bjoetie! Zo'n leuk adressenboekje wil ik ook nog wel eens maken, maar ik heb geen bind it all. Kan ik het pakket dan naar jou sturen om te binden?? whahahaha
    Leuk dat je me gelinkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!