Pagina's

dinsdag 19 mei 2009

Alweer een week voorbij

Alweer een week voorbij. De afgelopen week hadden we een heleboel andere dingen aan ons hoofd
en te doen dus vandaag eindelijk weer eens wat kunnen maken. De sketch van Mojo Monday vond
ik wel weer erg leuk dus daar maar even een kaartje voor gemaakt. Dit is de sketch:

En dit is de kaart die ik er van gemaakt heb:



Stempels: SU Always
Inkt: SU Baja Breeze en Color Box Chestnut
Papier: SU DSP, Baja Breeze, Chocolate Chip, Close to cocoa


4 opmerkingen:

  1. what pretty colors..that flower goes perfectly.....don't you just love Mondays..i love mojo mondays sketches. hey, I would love for you to check out the Tuesday Sketch Challenge at Midnight Madness. I would love for you to join us. It looks like you really like doing sketch cards. Stop by if you can at
    http://priscillastyles.blogspot.com
    Have a great day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is het geworden zeg!
    Die bloemetjes op de achtergrond vind ik ook wel gezellig staan. Ik had niet gedacht dat dat er zo leuk uit zou zien als je dat stempeltje ging gebruiken. Moet ik toch ook eens vaker gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukie Erna !
    Kijk eens op mijn blog, ik heb een award voor je !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!