Pagina's

maandag 22 juni 2009

en nog een 411-je

Ik was eigenlijk toch niet zo heel tevreden over mijn kaartje van gisteren. En daarom heb ik er nog maar één gemaakt met dezelfde sketch, ook voor Stamping 411.
Ik vind deze zelf leuker als die van gisteren. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

I wasn't very satisfied about my card of yesterday for the Stamping 411 sketch. So I made another card this morning. This one I like more than my other card. I'm wandering what you have to say about this :-)




En dit was de sketch die erbij hoort, want die was ik gisteren ook nog vergeten.



Paper: SU, whisper white, cameo coral, close to cocoa
DSP: Raspberry Tart
Stamps: Friends
Ink: cameo coral and close to cocoa markers, old olive for the leaves
And some ribbon from the market.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind deze inderdaad mooier! Een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, both are great, but I like this friends 24/7 set, its my fav, so I love this one of yours! TFS - I do love the colour combo too! Hugs always!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh WOW!!! I love this, you did an amazing job! Thanks so much for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle 2 eigenlijk even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!