Pagina's

maandag 22 juni 2009

En nog een Mojo

Het is weer maandag en dat betekent ook een nieuwe sketch bij Mojo Monday!
Ik vond het gelijk een leuke sketch en zag meteen dat ik daarvoor mijn setje van a little birdie
wilde gebruiken. Ik vind het wel een vrolijk kaartje geworden. Was zo druk bezig, dat ik bijna vergat om m'n dochter van school te halen, oeps! Gelukkig kwam ik er net op tijd achter.

It's monday which means a new sketch at Mojo Monday! I was so busy making my card that I almost forget to pick up my daughter from school, oops!

De sketch:

En de kaart:



Paper: Paciffic Point, Patterns DSP Kiwi Kiss, whisper white
Ink: Paciffic Point, Kiwi Kiss
Ribbon, nestabilities scallop oval

6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!