Pagina's

dinsdag 9 juni 2009

Kaarten boxje

Morgen is mijn schoonmoeder jarig, ze wordt 65. Mooie leeftijd! Ik heb voor haar
een boxje met 6 kaartjes gemaakt en daarbij 6 envelopjes. Ik hoop dat ze het leuk vindt.
De beschrijving voor het boxje heb ik van internet geplukt, de kaartjes en envelopjes heb ik zelf
bedacht. Vinden jullie het ook leuk?

Dit is het boxje:


Dit zijn de kaartjes:



en de envelopjes:



Verder krijgt ze nog een bistro setje, wat ze al heel lang wil hebben. Dit heb ik maar voor
erbij gemaakt. Groetjes!


4 opmerkingen:

  1. Zo te zien lukt het nu wel vind dit doosje heel leuk geworden.Lieve kaartjes heb je erbij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal je schoonmoeder heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje! Je schoonmoeder zal blij verrast zijn met zo'n super gaaf cadeau.
    Erg leuk geworden Erna! Die uil vind ik toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Erna ! Daar zal je schoonmoeder blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!