Pagina's

dinsdag 9 juni 2009

Kastje!

Nadat er vandaag een supertip kwam op één van mijn groepen, over het maken van een kastje voor inkt ben ik ook eens gaan kijken en zag op deze site een pdf met beschrijving.
Ik vond het super (bedankt Carla, voor de tip!) en heb bij Crea Art in Apeldoorn foam board gehaald. Dit is echt heel sterk spul! En lijmen met een lijmpistool gaat super, het zit gelijk vast.
Hieronder twee foto's, kunnen jullie ook gelijk een stukje van mijn werkplekje zien :-))





Het was best een heel gepuzzel, maar ik ben best trots dat het me gelukt is!

3 opmerkingen:

  1. Whauw! Da's mooi! Wil ik ooooook!
    Kan je de foamboard ook bij de doe het zelf zaak halen denk je? Hoeveel heb je nodig??

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dat heb je snel voor elkaar! Ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt helemaal geweldig! En dat je 'm ook al zo snel klaar hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!