Pagina's

woensdag 10 juni 2009

Mojo Monday Sketch 90

Vanochtend heb ik mijn kaartje gemaakt voor de Mojo Sketch 90.
Ik vind hem wel geslaagd al zeg ik het zelf :-))
Het mooie papier van SU gebruikt, ik heb er een extra setje van besteld, want het
gaat uit de collectie!

This morning I've made my card for the Mojo Sketch 90.
I've used the beautiful SU paper, I ordered an extra set because it's going out of the collection.

Nou, ik hoop dat mijn vertaling een beetje klopt :-)) mocht er iets heel raars staan dan hoor ik het graag :-))




En dit was de sketch:

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    En zo zie je maar dat groen met rood niet alleen met kerst kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !
    kijk eens op mijn blog ! er staat wat voor je.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!