Pagina's

maandag 29 juni 2009

Mojo Monday Sketch 93

Elke maandag kijk ik uit naar de nieuwe sketch van Mojo Monday. Ook vandaag staat er weer een hele gave sketch op en ik heb er deze kaart mee gemaakt. Ik vind hem zelf erg goed gelukt, wat is die stempelset toch leuk om te gebruiken!

Every monday I'm looking forward to the new sketch of Mojo Monday's blog. Today there's another great sketch to play with. I've made this card, I love this stampset!





Paper: SU Bella Rose DSP, Riding hood Red CS, Pink Pirouette CS
Ink: Memento black, Riding Hood Red, Markers always artichoke and Old Olive (leaves)
Stamps: Friends 24-7
Other: Pink Pirouette Ribon, Jumbo Eyelets, Scallop edge punch for making the square

6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!