Pagina's

maandag 15 juni 2009

ook nog een mojootje :-)

'k heb ook nog een kaartje gemaakt voor de mojo monday sketch.
Ik wilde weer eens een kaartje maken zonder SU spulletjes. Want ik merk dat ik
toch wel heel erg getrokken word naar al die leuke dingen van SU. En ik heb nog
zoveel andere leuke stempels en spulletjes en het zou toch jammer zijn als die ongebruikt
in de kast blijven liggen. Het is niet helemaal gelukt, het ovaaltje onderaan heb ik met
mijn nieuwe punch gemaakt ;-)

Today I still made a card for the Mojo sketch challenge. I wanted to make a card without the products of SU (however they are adorable). I still have so many more beautyful stamps and it would be sad if they will never be used anymore. It has not entirely succeeded; the oval below did I punched with my new punch ;-)

De sketch en de kaart:




3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!