Pagina's

zaterdag 4 juli 2009

Een SU kaartje

Er moet een nieuwe kaart op de homepage komen van de StempelParty groep, dus
werden we gevraagd hiervoor een kaart te maken. Dat heb ik gisteren gedaan. Van de week kwam er een mail van Michelle Zindorff waarin een zelfde soort kaart gemaakt werd en ik vond hem erg mooi. Dus gisteren heb ik geprobeerd ook zo'n kaart te maken. Het papier is gedeeltelijk van SU en van een ander merk. De stempels zijn van SU (God's beauty en Priceless), de vlinder is ingekleurd met SU markers en de kaart is gesponst met distress inkt.




2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook mee doet!
    Lekker zomers kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like this one... the white embossing makes it pop!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!