Pagina's

zaterdag 4 juli 2009

sol 5 juli

Vanochtend heb ik weer een kaartje gemaakt. Het is inmiddels wat koeler dan afgelopen
week, dus weer wat meer puf om wat te maken.
Voor de kaartenmakersgroep doe ik voor de sketch van dit weekend mee met dit
kaartje. De stempel is van House Mouse, erg leuke stempels vind ik dat!!



Ik moet toch maar snel op zoek naar de ronde nestabilities. Ik heb nl. mijn cricut verkocht vorige week en nu liep ik tegen het probleem aan dat ik geen cirkels kon snijden. Dus op de ouderwetse manier een rondje om een potje getekend en zo netjes mogelijk uitgenkipt! Maar het lijkt me makkelijker (en netter!) als ik ze kan stansen :-)


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!