Pagina's

zaterdag 15 augustus 2009

Weer eens wat gemaakt!

Het was een lucky day voor me vandaag, vanochtend met Ellen naar de knotsgekke kaartendagen in Zwolle geweest. Een aantal leuke spulletjes gekocht. Het aantal stempels viel ons erg tegen, dus dat was wel jammer. Maar ja, dat spaart ook weer geld uit he :-)

Toen ik thuis kwam lag er nog een verrassing op me te wachten want mijn pakket van Stampin Up! was binnen! Met veel mooi SU papier en een aantal leuke ponsen! Aangezien ik het rijk alleen had ben ik lekker aan de knutsel gegaan en heb de sketch van Mojo gemaakt. Wel een heel gedoe met al die laagjes maar ik ben wel tevreden. Ik vind deze paarse kleur van SU echt heel mooi!

It was a lucky day for me, this morning I went to Zwolle with Ellen. We visit the "Crazy Card Days". I've bought some nice things. When I came home, there was a package of Stampin Up!
with beautiful SU papers in it! I've made a card for the Mojo Monday Blog, I LOVE that new color Rich Razzleberry!

Dit was de sketch: This is the sketch:


En dit is wat ik er van gemaakt heb:
This is my card:


Stamps: SU Matchbox messages, Fifth avenue floral
Paper: SU rich razzleberry, orchid opulence, old olive, cottage wall DSP
Ink: Orchid Opulence
Other: Old Olive ribbon, texture plates



1 opmerking:

  1. Ik las dat je iets besteld had van Stampin up. Ik ben al een poosje op zoek naar mogelijkheden om te bestellen. waar doe je dit?

    Ria
    ajn.denneman@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!