Pagina's

vrijdag 4 september 2009

dcbd kaartje met m'n nieuwe stempel

Jippie, m'n pakje kwam vandaag, ik kon het pakketmannetje nog net aanhouden want ik was de honden aan het uitladen en toen ik terug in de straat kwam zag ik hem bij een ander huis aanbellen.
Dus ik vroeg of hij een pakketje voor mij had en jaaaaa!!
En daar zat de prachtige medaillon stempel van SU in!!
Daar heb ik deze kaart mee gemaakt, nav de sketch van dcbd.

De sketch:





Paper: Soft Suede, whisper white, dsp
Ink: Soft suede, pink passion
Stamps: Medaillon, aud design
other: pearl, scallop border punch


4 opmerkingen:

  1. Very pretty! I love the Medallion stamp! Thanks for commenting on mine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful!!! That's my favorite set--love that you cut it into a square!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty, Erna! Thanks for creating with us this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!