Pagina's

woensdag 16 september 2009

Nieuwe werkplek!

Afgelopen week ben ik begonnen om alle troep in mijn hobbyhok op te ruimen, ben 2,5 dag bezig geweest, gisterochtend nog wat spulletjes bij Ikea gehaald en de rest ingericht.
Ben nog niet helemaal tevreden over de inrichting van beide open kasten maar dat kan ik altijd nog omgooien...voorlopig staat het goed zo. Ik heb ff foto's gemaakt, als je in de kamer staat met je gezicht naar de deur, heb ik van links naar rechts gedraaid.

In deze 1e kast in de hoek heb ik mijn SU spullen staan, d.w.z. stempels papier en lintjes.
Bovenin staat nog een doos (doorzichtig) met overige stempels en in de witte dozen zitten ook nog stempels maar die gebruik ik nog maar erg weinig



Dan naar links gedraaid een plank met de computer en werkplek, met mijn SU inkten en markers en wat overige inkten en spulletjes die ik veel gebruik.

Hieronder het volledige hoekje, links tegen de muur wat bakjes met pennen, rommeltjes, liniaal, enz... mijn muziek, onder het witte tafeltje een rolcontainer van Ikea (die had ik al hoor) met cardstock. Het kastje in het midden onder de plank bevat mijn houten stempels, lijmvoorraad, inkt, embossingpoeder enz.


Als je verder doordraait zie je mijn nieuwe tafel, ik moet hem alleen nog even lakken, met mijn Big Shot en grote snijmachine. Bovenop het plankje liggen spulletjes voor de Big Shot, in het blauwe doosje zitten embossingfolders en aan de muur mijn SU ponsen.
Hier had ik eerst een plank tegen de muur, maar ik vond dat toch niet echt handig....vandaar dat de ponsen tegen die muur hangen.


Daar weer links van staat nog een open kast met bloemen, lint, enveloppen, ponsen (in de rode bak) doosjes met brads enz.. Deze open kast staat tegen een ingebouwde kast waar ik ook nog spullen in heb liggen, diverse apparaten zoals lamineer apparaat, BIA, voorraad papier enz.


Hoop dat jullie het leuk vonden een kijkje te krijgen in mijn hobbykamer.

13 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke ruimte! die ponshouders ben ik ook nog steeds van plan...zo handig he!
    heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ruimte! Ben erg benieuwd naar het kastje waar je je SU inkten in bewaard. Ik ben net begonnen met SU inkt sparen, en ben nog op zoek hoe ik het handig kan opbergen.
    Dit ziet er handig en overzichtelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ruimte, mijn kamertje is nog niet klaar, maar dat komt meer door onverwachte dingen (mijn man door zn rug gegaan, ik een teen gebroken etc.) maar mijn kamer is VEEL kleiner (en voller)... (zie sneakpeek op mn blog, binnenkort komt er een dia show van de hele kamer incl. storage systems enzo)

    groetjes, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heelijk zo'n kamer met hobbyspullen voor jezelf.
    Ziet er mooi uit Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg alles lekker overzichtelijk.
    Heerlijk zo'n ruimte waar je lekker bezig kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor zo'n lekkere kamer!!!
    Denk dat wij hier maar moeten gaan verhuizen zodat ik ook een eigen kamer heb... alhouwel... ik heb nu gewoon de hele keuken tot mijn beschikking...hihihi...
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit zeg!
    Echt een luilekkerland kamertje ;)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit Erna! Wat netjes!!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW! Wat een heerlijke kamer om in te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er toppie, heel netjes zeg!!!
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en netjesssssssss allemaal
    ben benieuwd hoe lang ze het zo netjes houdt!!!
    of ben je een echt opruimertje..top plek in elk geval
    christel
    www.creachrisje.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow, wat leuk en vooral wat netjes zeg. Inspireert mij om mijn knutselkamer maar eens op te gaan ruimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om eens bij jou binnen te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!