Pagina's

woensdag 23 september 2009

opdracht kaartje

Mijn zus was hier maandag en vroeg me een kaartje te maken voor een speciale gelegenheid.
Het moest aan een aantal voorwaarden voldoen (die houd ik even voor me). Het volgende heb ik er van gemaakt:



Ik heb ook de binnenkant bewerkt, omdat het papier nogal donker is en dan wordt het moeilijk schrijven.



Stamps: Baroque Motifs, tekst NL
Inkt: elegant eggplant, certainly celery
Paper: elegant eggplant, certainly celery, whisper white
Other: pearl, texture plates

1 opmerking:

  1. WAUW Erna,deze is héél mooi en stijlvol! Heel mooi gedaan en de kleuren zijn ook prachtig,kortom een superkaart!Mag ik hem als ideetje meenemen?
    Groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!