Pagina's

maandag 14 september 2009

SOL kaartje!

Afgelopen weekend heb ik weer meegedaan aan de SOL op de kaartenmakersgroep.
Ik had vorige week wat papier gekocht bij Karin in Klarenbeek en dat leek me wel leuk om te
gebruiken. Stempels bij gezocht, de tekst is van Penny Black, de swirls en vlinders zijn van SU.
Toen zag ik dat ik twee inkten van SU heb die heel goed combineerden bij dit papier dus die heb ik gebruikt (not quite navy en pumpkin pie). De witte en oranje bloem had ik liggen en het blauwe bloemetje was wit, maar heb ik met de marker van SU blauw gekleurd. Ik vond hem zelf wel geslaagd.
En wat blijkt.... ik heb met mijn kaart deze week de sol gewonnen!! en daarom staat hij deze week op de homepage van de groep!!

Dit was de sketch:


En dit heb ik er van gemaakt:



Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!