Pagina's

dinsdag 8 september 2009

Stamping 411

Nog even gaan zitten voor een kaart met een sketch van Stamping 411. Deze is het geworden.
Ik vind dit papier zoooooo mooi en ook de kleur "rich razzleberry" is favoriet bij mij!!
M'n nieuwe stempelset "circle circus" gebruikt, die is ook errug leuk!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :-))

Today I've made this card with the sketch of Stamping 411. I really like this paper and also the new color rich razzleberry!! Used my new stampset circle circus, very sweet set!

De sketch:




En de kaart:



Paper: Rich razzleberry, whisper white, cottage wall dsp
Ink: rich razzleberry, old olive, orchid opulence
Stamps: circle circus, yummie
other: in color ribbon

10 opmerkingen:

  1. This is just beautiful!!! Thanks for playing along with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous! Simple and beautiful! I love that bow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful!!! Great job with the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het al gezegd, maar ik vind em prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. georgeous job! great job on this card. Thanks for playing along with the 411 Sketch Challenge! Blessings, Gretchen -- www.gretchenbarron.typepad.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!