Pagina's

dinsdag 29 september 2009

Stamping 411

Vorige week ben ik er niet aan toe gekomen om mee te doen met Stamping 411, maar deze week vond ik de sketch wel weer erg leuk! En heb ik het volgende kaartje gemaakt. Ik heb het geloof ik niet helemaal goed gedaan (aan de sketch te zien) maar ik ben wel tevreden over mijn kaartje.

Dit was de sketch:


En dit heb ik er van gemaakt:



Stamps: Friends 24-7
Ink: Real Red, Black
Paper: Real Red, Black, Whisper White, DSP
Other: ribbon, brad, marker, white gelpen

5 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem prachtig Erna!
    Je kunt er goed de sketch in zien hoor!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is supermooi erna.
    ik vind alles op je blog trouwens mooi!
    dit is mijn eerste bezoekje bij jou maar zeker niet het laatste!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow Erna! Another stunning card! I love the idea of having the images layered like that! Vintage... beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my gosh...GORGEOUS card! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty!! I love those these images together! thanks for playing along this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!