Pagina's

dinsdag 20 oktober 2009

2 vliegen in één klap....

Het leek me leuk om ook eens mee te doen met de color throwdown, maar ook wilde ik de sketch voor Stamping 411 nog maken. Met mijn vorige kaartje stond ik weer in de showcase!!!
Dus ik heb geprobeerd deze twee challenges te combineren. Het is gelukt! De maat van de kaart is niet zoals ik gewoon ben te maken, hij is voor mijn doen een beetje groot uitgevallen maar ja, hij is wel gelukt al zeg ik het zelf.... Kijken jullie zelf maar....

De sketch van Stamping 411:


En de color throwdown challenge:


En dan nu mijn kaart:


Met twee close-upjes:





Ben weer reuze benieuwd naar wat jullie er van vinden.....

Paper: chocolate chip, baja breeze, sahara sand, dsp
Ink: baja breeze, chocolate chip
Stamps: Rustic Rooster, Sincere Salutations
Other: chocolate chip ribbon, scallop edge punch

13 opmerkingen:

  1. Wat ik er van vind?? Ik ben er voor gevallen ;-) Ik vind hem SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow hij is echt leuk geworden.
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk weer Erna, zoals altijd mooi op elkaar afgestemde kleuren.
    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Beautiful card, Erna! I love that rooster stamp and you've used it so well here! Great job! Thanks for playing along this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk Erna!
    Mooie kleuren heb je ook gebruikt!

    Groetjes Karin (KV)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card with that rooster stamp. I love the colors you chose here.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zeker gelukt! Mooie kaart, Erna!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje Erna ! Leuk he, twee challenges combineren !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. VERY nicely done, Erna! I love these non-traditional colors for your rooster card!! Thanks for playing CTD with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so gorgeous. I love the images you chose! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soooooo cute!! Love all the little dots and you make me wish I had that stamp set!! TFS!
    Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is just stunning!! I love the colors and this stamp set is just darling!! Thanks for playing along this week too!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!