Pagina's

donderdag 29 oktober 2009

3 in één!

Goedemorgen allemaal!

Gisteren heb ik geprobeerd drie dingen in één kaart te stoppen. Op de kaartenmakersgroep was het kerstkaartenshowdag, op een andere groep waar ik lid van ben is de uitdaging dat je een kaart maakt in de kleuren van je favoriete "candy".
Daar heb ik een Bros voor genomen, heerlijk vind ik die!!

Good morning all! Yesterdag I've tried to put three things in one card! On the Dutch group "kaartenmakers" it was Christmas-card show-day. At the LNS group there is this weeks challenge making a card using the colors of your favorite candy. I used the colors of BROS, I LOVE Bros!!


En als derde heb ik de sketch van het blog Stamping 411 gebruikt. Goed he!! :-))

And the third thing: I have used the sketch of the blog Stamping 411.



En dan nu de kaart:

For now the card:



Alle materialen van SU, kleuren chocolate chip en brilliant blue.

All materials are from Stampin Up, colors chocolate chip and brilliant blue.

8 opmerkingen:

  1. Such a pretty card, Erna. I would never have put those colors together myself, but now that you've shown us how pretty they are, I am going to have to try it! Thanks for the inspiration and thanks for playing along this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty color combo. Great card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You did a great job with both challenges!! Love your card!! Thanks for playing along with both challenges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna... it's a gorgeous card. I love the color combination and the details. thanks for sharing
    jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Erna ! Jee, drie challenges in een... Goed gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer mooi gedaan 3 in 1,super.
    hahahaha
    mooie kaart.
    mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!