Pagina's

vrijdag 30 oktober 2009

Dwytter kaartje

Goedemorgen!!

Gister heb ik nog een kaartje gemaakt nav de sketch op het dwytter-blog.
Ik heb de sketch gespiegeld, dat vond ik wel grappig.
De bloemetjes heb ik geponst, daarna gestempeld en toen met een brad vast gemaakt op de kaart. Het lint heb ik gekregen bij een ruil met iemand, dat kwam goed uit want zelf heb ik deze kleur lint niet!

Good morning!! Yesterday I've made card with the sketch at the dwytter-blog. I reflected the sketch, however, it seems nice to me. I have punched the flowers, afterwards stamped and then with brads fixed on the card. The ribbon I have got from someone, it ended up good because I don't have this colour ribbon at myself!



Stamps: Friends 24-7, Cheep Talk (the little flower)
Ink: Soft Suede, So Saffron
Paper: So Saffron, Soft Suede, Whisper White, Pawsitively Prints DSP
Other: Ribbon, brads, trio flower punch

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Erna...en de kleuren zijn ook prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik vind hem echt heel mooi. en rustig. erg mooi gedaan

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!