Pagina's

maandag 19 oktober 2009

dwytter-tje

Ik had vorige week een heleboel dingen aan m'n hoofd en kwam helemaal niet toe aan kaarten maken. Vandaar dat ik ook een beetje achterloop met m'n uitdagingen. Zaterdag is het me gelukt een dwytter-kaartje te maken. De leuke layout is ontworpen door Alice, ik ga hem zeker vaker gebruiken!
Het is eigenlijk de bedoeling dat je je restjes gebruikt, maar eh....dat heb ik maar ten dele gedaan, geeft niet he!

De layout:


En de kaart die ik gemaakt heb:



Het witte papier heb ik door de Big Shot gehaald en daar zitten nu stippeltjes op ge-embost. Ik hoop dat het te zien is. De ster is een sizzix stans, erg leuk! Toevallig had ik een zilverkleurige brad in mijn doos zitten, een mooi zilveren brad van SU er op gedaan. ver het rode stukje cardstock zit een stuk lint, ook van SU.

4 opmerkingen:

  1. Ik vindum SUPERDEPUPER! Zooooooo ik heb gezegd ;-) Daar kan je het weer mee doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk, Erna!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful Erna! I might need to try this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je uitwerking ontzettend leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!