Pagina's

zaterdag 24 oktober 2009

eigen ontwerp dit keer :-)

Goedemorgen allemaal,

Gisteren ben ik bezig geweest met een kerstkaartje in alternatieve kleuren. Ik heb zelf maar eens een layout bedacht, aangezien ik al zoveel sketches gemaakt heb de afgelopen tijd.

De kaart van voren af gezien: zo kun je zien dat ik het randje onderaan wat korter gemaakt heb. Aan de binnenkant heb ik namelijk ook wat papier geplakt en dat kun je dan goed zien als de kaart dicht is.



Als ik de kaart gewoon neerzet ziet ie er zo uit:



En dan ook nog de binnenkant van de kaart:


Gebruikte materialen:

Stamps: Patterned pines
Ink: Old olive, Rich Razzleberry, Orchid opulence
Paper: Old olive, Orchid opulence, Rich Razzleberry, DSP, whisper white
Other: punches, ribbon, brads, markers

7 opmerkingen:

  1. mooi Erna.
    Ik heb ook al veel kerstkaarten gemaakt met deze kleur.
    Ik ben helemaal weg van deze kleur.
    Ik hoop maar dat mijn pakket snel komt.
    Daar zit nieuwe kaartenkarton in van deze kleur.
    Wat is zo goed als op bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Erna!
    En prachtige kleuren!!!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een BEAUTY!! Hele mooie kleurencombi en gave stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf kaartje! Vind de kleuren echt helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very Sweet card! I love your color combo and the extra touches in the inside! Well done =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Erna !! Juist grappig, om niet-kerstkleuren te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!