Pagina's

donderdag 22 oktober 2009

en weer twee in één!

Het is weer donderdag! Een nieuwe sketch op het dwytter blog! Ik wilde ook graag een kaartje maken voor de color throwdown, dus geprobeerd om deze twee challenges te combineren. Met zulke vrolijke kleuren moet het wel een vrolijk kaartje worden, dus ik heb gekozen voor de stempelset "crazy for cupcakes" van SU.

Dit is de sketch, gemaakt door Krista Huysman:



Dit is de kleuren uitdaging van Color Throwdown:



Dit is de kaart die ik ervan gemaakt heb. Het lijkt op de foto wel rood, maar ik heb de kleur melon mambo gebruikt omdat ik geen purely pomegranate heb....



Weer wat glitter op de slagroom:



En dit woordje gewoon geprint in Word, daarna uitgeponst met de word-window pons.
Zo kun je zelf je tekstjes bedenken en op je kaart maken!



Gebruikte materialen:
Inkt: certainly celery, taken with teal
Paper: Delicate dots dsp, taken with teal, melon mambo
Stamps: Crazy for Cupcakes
Other: Ribbon, word window punch, eyelet border punch, glitter, markers, brads

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Tis zeker weten een vrolijk kaartje geworden! Leuk Erna!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totally cute card!! Thanks for playing the Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty--delicious! Glad you could use the CTD colors this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER CARD - I love how you combined these two challenges to come up with such a beautifully perfect card! ~Arielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty! Great layout! Thanks for playing the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en geweldige kleuren.
    Het is ook een van mijn favoriete stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really like how you combined the challenges and the glittery cupcakes look yummy! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!