Pagina's

dinsdag 27 oktober 2009

hoe maak je zo'n dubbel scallop rondje....

Ik heb geprobeerd om er foto's van te maken, dan weten jullie ook hoe het moet :-))

Je begint met een rondje te ponsen:


Vervolgens plak je je rondje op de plakrand van een post-it:



Nu heb je een groter stuk papier zodat je je rondje precies op de goede plek in de pons kunt schuiven:


(Ik heb hem hier alleen bij de pons vast, daarom is ie bij mij ook ietsje scheef gegaan, maar zonder fototoestel houd je natuurlijk met één hand de pons vast en met je andere hand het papier)



En voila, daar is je rondje! Eigenlijk is dit ook best een grappige vorm, haha.

2 opmerkingen:

  1. leuke tip. Ga proberen of het ook met nestabilities gaat.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!