Pagina's

woensdag 7 oktober 2009

Kaart voor het nieuwe blog C&TCB

Hoi allemaal!

Er is een nieuwe Challenge Blog: Cards & Things, en daarvoor heb ik een kaartje gemaakt.
De eerste uitdaging is een kleuren uitdaging van 4 kleuren. Daar moest ik wel even over nadenken want volgens mij ben ik gewend altijd 3 kleuren te gebruiken.... dus hoe ga ik dat doen met 4 kleuren. Gisteravond heb ik de 1e kaart gemaakt, maar ik was er toch nog niet helemaal tevreden over dus heb ik vanochtend een nieuwe gemaakt. Die ik ook veel leuker vind. Ben benieuwd welke jullie het leukst vinden....

De uitdaging:


1e kaartje:


Stamps: Medallion
Ink: bashful blue, old olive
Paper: Bashful Blue, basic grey, whisper white, old olive
Other: basic grey corduroy button, flower daisies #2 die
Alles van SU

2e kaartje:


Stamps: Circle Circus SU, ned. tekststempel
Ink: SU: bashful blue, old olive, basic grey
Paper: SU: Bashful Blue, basic grey, whisper white
Other: word window punch (SU), modern label punch (SU), brads


7 opmerkingen:

  1. Hoi Erna

    ik vindt ze allebei erg mooi.
    Die Medallion stempel is ook erg mooi,zucht weer een stempel op me lijstje pfffff die lijst wordt ook maar steeds langer

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt ze allebei heel mooi!!! maar ben het met je eens dat de tweede ietsiepietsie...mooier is! ;) hihihi...

    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Erna ik kan niet anders zeggen na mijn mailtje dat ik de 2de héél mooi vind maar aangezien de 1ste stempel nu besteld word en écht mijn stempel word,vind ik de 1ste helemaal geweldig!!
    Groetjes,Esther Weegels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Erna,
    Allebei mooi, maar 2e vind ik mooier.
    Mijn favo kleuren en de stempels gaaf.
    groetjes Monique Kools

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze beiden mooi Erna!! Ik kan maar moeilijk kiezen! Ik denk dat ik de bovenste het mooist vind.. denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sluit me bij de meederheid aan, maar vind de bovenste het mooiste. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak.
    Zal ik gelijk mijn adres geven (geintje)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de 2e ook het mooiste eigenlijk, MAAR het had zo "shop bought paper" kunnen zijn en daarvan een deel gesneden :)
    Ik ken de stempelset, dus ik weet dat je het zelf hebt gedaan, maar je snapt me wel denk ik.

    Liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!