Pagina's

dinsdag 27 oktober 2009

kaartje voor Cards & Things...

Het is ook weer dinsdag vandaag, dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van Cards & Things challenges. Een sketch deze week en een hele leuke!!
Ik heb mijn nieuwe papier er maar weer bijgepakt, ik ben echt weg van dit papier!!
Ik heb de scallop rondjes twee keer door de punch gehaald, vandaar dat ik nu rondjes met deze puntjes heb, leuk he? Verder mijn favo kleuren rich razzleberry en old olive gebruikt + orchid opulence.

It is Tuesday again, that means a new challenge at the Cards & Things challenges blog.
A sketch this week and a really nice!
I got my new dsp paper. I'm really lovin it!!
I have the scallop circles twice removed in the punch, so I now have rounds with this points, nice huh? Furthermore, used my favorit colors rich razzleberry and old olive + orchid opulence.

De sketch en de kaart:



Groetjes!

5 opmerkingen:

  1. Geweldig Erna,
    Hoe doe je dat precies met die puntje lijkt me een gepriegel.
    Heel mooi die kleuren ook zo warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow een heel erg gave kaart!!! En inderdaad super mooie kleuren zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wooow die is mooi en leuk.
    super mooi.
    Ik vindt dat papier echt geweldig.(heb er al een paar kerstkaarten mee gemaakt.)
    echt mooi Erna

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Erna!!! Leuk dat je weer meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowie !!! Prachtige kaart ! Bedankt voor het meedoen weer !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!