Pagina's

dinsdag 27 oktober 2009

Mojootje

Gisteren een kaartje gemaakt nav de sketch op het Mojo Monday blog.
Ik heb het kleine vierkantje in het midden weggelaten omdat ik dat te druk vond worden.
Verder heb ik gekozen voor de kleuren sahara sand, waar ik ook wat designer paper van had (uit zo'n leuk blokje!) en de kleur donkerpaars (elegant eggplant). Aangezien ik van beide kleuren geen lintje had heb ik een whisper white lint gekleurd met mijn marker, dat gaat heel goed!
De bloem is ingekleurd met sahara sand en lavender lace.

Yesterday I made a card using the sketch at the Mojo Monday blog.
I didn't use the small square in the middle, It didn't look nice to me if I was using it.
I also chose the color sahara sand, and the color elegant eggplant. I colored my whisper white ribbon with a marker, to get my own elegant eggplant ribbon!
The flower is colored with sahara sand and lavender lace.

Dit is de sketch



En dit de kaart:



Groetjes:

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt
    groetjes ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Erna!

    Great use of the two colours together!

    greetings from Ottawa, Canada!

    Ingrid A

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!