Pagina's

donderdag 8 oktober 2009

Restjesdag!

Er staat een nieuwe layout op het dwytter blog! Een erg leuke sketch, gemaakt door Nina.
Ik heb mijn restjesbak maar eens tevoorschijn gehaald, en ik heb veeeeel restjes bella rose papier!
Daar kon ik prima dit kaartje mee maken. De bloemetjes onderaan zijn uitgeponst, stempeltje op gestempeld en met een brad aan de kaart gemaakt. De 'accolade' heb ik gemaakt mbv de Top Note die. Samen met het rondje iets hoger opgeplakt waardoor er wat diepte ontstaat in de kaart.

De Sketch:



En m'n kaartje:



Groetjes en een fijne dag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Erna

    Mooie kaart geworden ik hou wel van deze kleur groen.

    Gr Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Erna,

    ik ben nog helemaal nieuw op het gebied van stempelen en kaarten maken, mijn eerste stempels net aangeschaft. Ik zag jouw geweldige kaart met dat ontzettende leuke vogeltje. Van welk merk is deze en waar kun je die kopen? En heb je nog verdere tips voor een beginnende stempelfan met een beperkt budget?

    Je kunt me mailen op debbiestip@hotmail.com

    Ik hoor graag van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!