Pagina's

zaterdag 10 oktober 2009

weer een Stamping 411- je

Het is weer zaterdag, dat betekent een nieuwe sketch op het blog van Stamping 411!
Ik vind de sketches daar altijd erg leuk, zo ook deze zaterdag!
Ik moest er even over nadenken maar kreeg al gauw een idee om mijn nieuwe su setje "cupcakes" te gebruiken. Het mijn markers gebruikt om de kleine gebakjes in te kleuren en wat glitter op de slagroom. Ik vind hem wel erg leuk geworden :-)
Wat ook leuk is, is dat ik deze week in de showcase van Stamping 411 sta met mijn kaartje van vorige week!

It's saturday again, which means a new sketch on the Stamping 411 blog! I realy like those sketches over there, also the sketch of this week!
I needed a little time to think about the sketch, but realy soon I decided to use my new set 'cup cakes" from SU. Used my markers to color the little cupcakes and some glitter at the top of the cakes! I like my card :-))
I used some pop-up details, but it's difficult to see at the picture.
The second nice thing is my card from last week in the showcase from Stamping 411!

Dit is de sketch:


En dit heb ik er van gemaakt:


Heb ook wat 3d effecten gebruikt maar dat is moeilijk te zien op de foto. Omdat ik achteraf pas de ballon bedacht, moest ik het lintje aan de ballon met de hand tekenen, maar ook dat is wel goed gelukt, eerst met potlood heel lichtjes het lijntje van de stempel nagetekend en toen met mijn marker de lijn gezet.

Stamps: Crazy for Cupcakes, Happy everything
Paper: regal rose, chocolate chip, pumpkin pie, white cardstock, always dsp
ink: regal rose, chocolate chip, pumpkin pie
other: glitter, markers

20 opmerkingen:

  1. VERY cute, Erna! I love your take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,Was op je stukje komen kijken hoor maar werd gestoord door bezoek en ondertussen heb je hem dus op de groep gezet.Ik vind hem ontzettend leuk en ook leuk dat je een sneak peak gaf,zo schrijf je dat toch hé hihi..,maar vind hem heel goed gelukt en lekkere feestkleuren!
    Groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a very nice card! I love this DSP!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Die wil ik wel voor mijn verjaardag krijgen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card, Erna!! The cupcakes look good enough to eat! I hope I can get to play this week. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erna, this is such a cute card! I LOVE it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MMmmmmmmmmmmmm lekker cupcakes daar mogen ze me wel voor wakker maken.Super leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute! I love cupcake cards...and that paper is one of my faves!!! Great job!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely charming! Great mix of stamps, colors & layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het een leukerd geworden !! Helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor !! Ik zie het niet hoor, dat je met de hand bijgetekend hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is super, super cute! Thanks for sharing!
    Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, love your card, congrats for being in the top 5!! TFS, HUgs always!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sjonge wat een hoop reacties, zoveel heb ik er nog nooit gehad op één kaart!! Dankjulliewel hoor!!!! Erg Leuk!!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!