Pagina's

maandag 5 oktober 2009

World Card Making Day

Afgelopen zaterdag ben ik bij Krista geweest en hebben we met z'n zessen lekker geknutseld.
Het was World Card Making Day en het was een hele gezellige dag, waarin we ook nog een hoop leuke dingen hebben gemaakt.
Bijvoorbeeld dit leuke notitieblokje:



En dit doosje met kaartjes:


Verder kregen we van Krista nog een kadootje:


En van Elly allemaal dit leuke kaartje:


En om een impressie te geven van hoe we erbij zaten heb ik een fotootje van Elly's blog gepikt:


Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook een foto geplaatst heb, fijn dat ik er niet op sta, haha ;-0
    Leuke dingetjes heb je gemaakt hoor !!!! En, leuk dat je er was !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Erna

    Jij ook bedankt voor de gezellige dag bij Krista.en voor de leuke kadotje en ik zie dat je heel leuke kaarten maakt.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great projects...especially love the cherry binder!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!