Pagina's

dinsdag 3 november 2009

Cards & Things....

Vanmorgen heb ik lopen stoeien met de uitdaging van Cards & Things. 4 kleuren maar liefst, en dat ben ik helemaal niet gewend.... Ik wilde ook nog proberen de sketch van Mojo Monday te maken...
Nadat ik uiteindelijk iets bedacht had en het kaartje gemaakt had was ik ook nog niet tevreden...
En toen ontdekte ik dat ik één van de kleuren vergeten was!!!
Opnieuw wat stempelsetjes uit de kast getrokken, nadenken, pffff, en eindelijk toch weer een idee en de tweede kaart mee gemaakt! Die ikzelf de leukste van de twee vind...ik ben benieuwd wat jullie vinden, ik hoor het graag!

This morning I have played about the challenge of Cards & Things. 4 colours, and I don't use that quite often…. I want also still try the sketch of Mojo Monday. After I made my card I was not very satisfied… And then I discovered that I forget one of the colours!!! Again thinking about what I would make, pffff, but then an idea came up and I made the second card! Which I prefer....I am curious what you find, I gladly hear it!

Dit is de uitdaging:




En dit is het eerste kaartje wat ik maakte:
the first card:


Voor de volledigheid ook nog maar even de sketch van Mojo Monday erbij, dan ben ik daar gelijk mee klaar :-))
(the sketch of Mojo)


En dit het tweede kaartje:
And the second card, which is NOT a Mojo card anymore LOL


Uiteindelijk toch maar weer gegaan voor de Upsy Daisy, nadat ik ook al verschillende kleurtjes vogeltjes gestempeld had, haha.
Eventual gone for the Upsy Daisy, after I had also already stamped several different colors of birdies, LOL.

7 opmerkingen:

  1. Nou Erna,
    Moeilijk hoor! Echt kiezen kan ik niet hoor! Ze zijn alle twee prachtig! Vooral het rondje is erg leuk gedaan.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha... zooooo herkenbaar!!!
    Maar ehhh... ik vindt ze allebei prachtig hoor!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal supertjes Erna,

    En ik ben weg van dit stempeltje en dat lieve rose met dat knal randje, mooi gemaakt hoor.

    Warme groetjes van Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Erna, beide kaartjes vind ik prachtig ! Toch gaat mijn voorkeur uit naar de tweede.
    Leuk dat je weer meegedaan hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna

    Ook ik vindt ze erg mooi,maar ook die 2de vindt ik toch net even iets mooier.

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er allebei super uit! Ik kan in ieder geval niet kiezen.....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!