Pagina's

zaterdag 7 november 2009

Christmas-gift-box

Afgelopen week was ik wat aan het surfen en kwam ik op deze site een prachtige kaart tegen! Helemaal mijn stijl en dezelfde stempelsetjes had ik net binnengekregen. Dus ik wilde er gelijk mee aan de slag. De 1e kaart heb ik nagemaakt, maar de overige kaarten heb ik zelf bedacht, wel in dezelfde stijl. Ik heb het vanochtend afgemaakt en er ook een doosje omheen gemaakt (niet zo goed te zien op de foto, dat het een doosje is.....) Het was erg leuk om dit te maken!

Earlier this week I saw this stunning card here! I just received the same stamps so I had to make this card too. I designed the other cards by myself, however in the same style. This morning I finished the project with also a box where the cards can be putting in.
It was very nice to make this!

This is the card I saw:



The other cards:







The cards in the box:



All cards together:



Stamps: Serene Snowflake, Four the holidays
Paper: Silver, Whisper White, Night of navy
Ink: Night of navy, silver
Other: circle punches, brads, silver elastic cord

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Sjiek de friemel Erna!! Echt heel erg mooi! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Erna,heel stijlvol en mooi gemaakt! Ben helemaal verliefd op die sneeuwvlokken! Je hebt ze goed gebruikt in ieder geval!
    Groetjes,Esther W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woow Erna erg mooi,en ja ook helemaal mijn smaak.
    super zeg.

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou hier ook echt van...de stijl vind ik prachtig!!

    heel mooi gedaan hoor...mijn complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. in één woord: WAUWWWWWWWWWWWIE!!!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!