Pagina's

donderdag 19 november 2009

even iets anders vandaag...

Vandaag heb ik iets anders gemaakt dan een kaartje. Ik heb een kalendertje gemaakt voor volgend jaar. Ik heb uit chipboard de Top Note die gestanst met mijn Big Shot. (YESS, de Big Shot stanst ook chipboard!!!) Vervolgens ook uit design papier de top note gestanst en op elkaar geplakt.
Kalendertje er op, vastgezet met 2 brads, want het is een geprint kalendertje. Gaatje in de zijkant gemaakt met mijn Crop-a-Dile en een lintje doorgedaan.





Aan de achterkant heb ik ook een designpapiertje geplakt, ik moet nog even nadenken of ik er een standaardje aan maak zodat het kan staan of iets om hem op te hangen....

Groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk Erna !!
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    Wat ontzettend leuk,en oh zo leuk om kado te geven maar hoe kom ik aan het kalendertje?
    Lieve groetjes en grote complimenten,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dat is leuk zeg! gewoon de topnotestans van sizzix? hij lijkt op de foto veel groter! maar een onwijs leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden zie dat je toch kalendertjes gevonden heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!