Pagina's

donderdag 12 november 2009

Geinspireerd door Andrea W.

Op het blog van Andrea Walford zag ik zoiets leuks!
Ik heb gelijk ook een paar kaartjes gemaakt, ik heb alleen de nestabilities gebruikt, dus mijn kaartjes zijn iets kleiner dan die van Andrea.
En andere kleuren en andere stempeltjes gebruikt. Maar het zijn
ook drie kaartjes in aparte zakjes die je dmv. de brad los kunt maken.

Erg leuk om te maken en ook best snel klaar! Als je op de link klikt, kun je ook een video bekijken van Andrea. Hierin kun je precies zien hoe ze deze kaartjes maakt.





Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Och vind deze eigenlijk....eh....nog mooier Erna,
    Geweldig leuk geworden en een supergift voor een verjaardag, bedankt.

    Warme gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Erna! Ik vind ze echt SUPER!! Ik wil het ik wil het ik wil het! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!