Pagina's

woensdag 18 november 2009

Kerstkaart met Mojo

Ik ben een fan van de Mojo-sketches zoals jullie misschien weten... De sketch van afgelopen maandag vond ik wel een beetje druk. Met het idee een kerstkaart te maken, het is immers kerstkaartendag op de kaartenmakerslijst, heb ik toch de sketch gebruikt.
Zoals jullie zien heb ik hem een kwartslag gedraaid, dat kwam beter uit met de stempel.
Daarom laat ik de sketch ook maar even gedraaid zien :-))



En dit is de kaart:



Het kerstboompje heb ik gestempeld op designpapier en verhoogd opgeplakt. Op de letters heb ik glitter gedaan met stickels.

Stamps: Big on christmas
Ink: black, real red marker
Paper: real red, old olive, black, designer paper
Other: jumbo grommet, ribbon, stickels

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig mooie kaart geworden!!

    Fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart heb je gemaakt erna!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!