Pagina's

maandag 9 november 2009

Mojo Monday 112

Ik zat al te wachten op de nieuwe sketch van Mojo Monday maar toen ik hem zag moest ik wel even slikken! Ik heb er even over nagedacht en uiteindelijk is het toch gelukt er een leuke kaart van te maken. Ik heb de bloem gestempeld met versamark, soft suede inkt en daarna ge-embost met clear embossing poeder. De blauwe onderkaart heb ik ge-embost met de manhattan flower embossing folder.

De sketch:



En de kaart:



Stamp: Fifth avenue floral
Ink: soft suede, versamark
Paper: soft suede, bermuda bay, whisper white, dsp
Other: ribbon, manhattan flower embossing folder, clear embossing powder,
brad, circle punch

5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!