Pagina's

woensdag 25 november 2009

Stamping 411 en kerstkaart in één!

Vanmorgen ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Stamping 411. en ik heb er maar weer een kerstkaart van gemaakt. Zien jullie de glitterende sneeuwvlokken, ik heb ze gestanst met glitterpapier. En ik vind hem zelf wel geslaagd :-))

De sketch:



De kaart:



Details:



Stamps: Winter Post, Four the holidays
Ink: chocolate chip
Paper: Baja Breeze, Chocolate chip, whisper white, dsp
Other: chocolate chip ribbon, sizzlists snowflakes set#2, brads, marker

7 opmerkingen:

  1. Here's my favorite skaters again! Love what you've done here with the colors and papers - beautiful job!
    Thanks for playing along this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You used Robin's favorite stamp set. Love the sparkly snowflake. Beautiful job!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terrific card. Love the sparkles and the image! Love how you've used the ribbon for one of the strips shown in the sketch. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna -- love the bling on the snowflakes! Wonderful job with this week's sketch challenge. Thanks so much for playing along with the Stamping 411 Operators! Have a wonderful Thanksgiving! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love that chocolate snowflake!!! Awesome job!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!