Pagina's

dinsdag 10 november 2009

toch gelukt

Deze week staat er een kleurenuitdaging op het blog van Cards & Things Challenge. Ik had eerst geen idee wat ik daarmee aan moest (goh, heb ik vaker de laatste tijd???). Met een blik op mijn stempels kwam er toch langzaam een idee naar boven en het is weer gelukt!

Dit is de uitdaging:



En dit is de kaart:



Het pumpkin pie in de uitdaging lijkt wel geel, maar het is toch echt een oranje kleur.
Ik heb mijn nieuwe vlindersetje gebruikt! Die stond al heel lang op m'n verlanglijstje en eindelijk heb ik hem kunnen bestellen! De blauwe vlindertjes zitten verhoogd opgeplakt. Door het knoopje zit een dun stukje cardstock, een trucje dat ik eens op een amerikaans blog gezien heb en het maakt je knoopje nét wat meer af. Een stukje designer paper er bij en ik ben tevreden.

Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Ik vind em prachtig ! Leuk dat je weer meegedaan hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Erna!
    En goed idee om je knoopje te matten!!! ;)
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!