Pagina's

woensdag 13 januari 2010

BLOGCANDY!!

Hoi allemaal,

Vandaag over precies 2 weken ben ik jarig!! (ja, op 13 januari). En het leek mij leuk om dan een blogcandy weg te geven. Wat moet je doen? Laat een leuke genummerde reactie achter. Op mijn verjaardag zal ik dan gaan loten uit de reacties, wie de candy gewonnen heeft.
Ik verstuur wereldwijd!
Mijn blog linken op jouw blog mag natuurlijk altijd, maar is geen vereiste!

About two weeks I'm having my birthday!! (January 13th.) I'm celebrating this with a blogcandy. What would you do: Leave a numbered comment at this message.
On my birthday I will choose a winner! I send worldwide! You may always link my blog at yours!

This is the candy:



groetjes,

83 opmerkingen:

  1. nummer 1 feliciteerd je vast! groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nummer twee gefeliciterd al vast leuke candy ik heb dus nummer twee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. #3
    Vast gefeliciteerd!! Blog candy is altijd leuk, nu nog winnen ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    en hierbij ben ik dus nummer #4, het duurt nog even, maar ik wil je vast een fijne verjaardag wensen, en een heel prettige jaarwisseling.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk erna!! En alvast gefeliciteerd. Als het goed is ben ik nummer 5

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dan sluit ik aan als nr. 5 en ik ben heel benieuwd naar wie gaat winnen, want het zijn leuke dingetjes meid.
    En natuurlijk alvast bij deze alle goeds voor 2010 en alvast een fijne verjaardag, al duurt het nog even

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, dan ben ik gewoon nr. 6, want ja, dat krijg je als je met tweeën tegelijk een berichtje stuurt...hihi
    En als 6 er ook al uit is, dan ben ik gewoon nr. 7...hihi

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. #7 Sending birthday wishes! I love you blog, great projects - thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. #10 -- Have a wonderful birthday -- yours is the day before my sister's birthday. I need to make her a special card! Thanks for offering blog candy!

    Judy Jackson

    judystamper at verizon dot net

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haaa.........ik ben # 8. Nog een paar dagen ben je 38.......en dan..........wordt je 39.
    Nee, niet op een vrijdag, maar op donderdag de dertiende :-)
    Wat een grappig idee om dan een candy weg te gven.
    Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. #12
    Happy Birthday - Hope you have a great day!

    Shirley
    sbgoudreau@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. #11, I think!
    Wishing you a wonderful birthday, Erna!
    I {heart} your beautiful blog and wonderful projects!

    Smiles,
    Joyce Spear
    stamperjoyce at aol dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh no Im lucky #13!

    Happy Early Birthday!!
    What a way to celebrate your birthday by givining to others.
    Rhonda
    kreationzbyzabrina at gmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh Happy Almost Birthday Wishing you the best in 2010!!
    Nice Candy we should be givning to YOU
    Enjoy your day and hoping to enjoy your gift to me!!!
    PICK MEEEEE:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Am I number 15? Happy Birthday almost!! Are you going to be 39 jaar? Just a baby. We should be giving you candy.

    Carey Rogers
    aka Roscoe's mommy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you for including your blog hoppers in your birthday. I hope your birthday is filled with love and laughter, and you are surrounded by family and friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 16? Happy birthday to you and what a delightful gift for us I love this grouping. Thank you for your generosity and for all that you shsre.
    DianeL
    loyaz1@wbhsi.net

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erna,

    wat een leuk idee om iets weg te geven op je verjaardag. Als de mensen voor mij goed hebben geteld ben ik nu nummer 17. Alvast gefeliciteerd al duurt het nog even.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi erna,

    en dan ga ik voor #18.
    wat een mooi papier is dat! wil je het merk verklappen?
    mocht ik het de 13 de vergeten (tja, zwangerschapsdementie he ;-)) dan nu alvast gefeliciteerd!

    groetjes en fijne jaarwisseling,
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Erna,
    Volgens mij ben ik de EENENTWINGSTE vandaag.
    Meestal moet je een link plaatsen of iets dergelijks en hier niet, dan vind ik nou luek.
    Ok van mij een Fijne jaarwisseling en een creatief stempeljaar gewenst.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. #21. Happy Birthday, Erna! I love your blog! The design is beautiful! Ann (kimschach@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nummer 22 : Hallo Erna; van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk dat je wat blogcandy weggeeft. Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.
    groetjes,
    Jeannette v D.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congratulations on your birthday! Hope you have a most outstanding day. How nice of you to offer us a gift for your birthday. It looks yummy. Thanks for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. #23 Thank you for the chance to win blog candy!

    Happy Birthday♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ toYou♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Happy Birthday ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪to you ♥ ♥ ♥Happy Birthday ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪dear Erna ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...Happy Birthday ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...to you

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nr 25?? Ooohh Erna wat geef je mooi spul weg!!! Je weet wel wat mooi is ennuh je hebt mijn adres nog hé haha...meid alvast een fijne dag en voor ons een hele spannede dag.Leuk zo'n candy maar eigenlijk moet het andersom hé ;-) Groetjes,Esther Weegels

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. nr. 26 alweer! Wat een leuke actie, Erna, om zo'n mooi cadeau op je verjaardag weg te geven! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. # 26 I love birthdays... Just not mine. LOL.

    I hope you have a wonderful birthday.

    Thanks for the opportunity to win


    gmeguia@VERIZON.net

    BeantwoordenVerwijderen
  30. # 26? Alvast van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag en een super gezellige dag gewenst!
    Wat een prachtige candy geef je weg zeg! Maar ik vind wel dat je op je verjaardag geen cadeautjes moet weggeven maar cadeautjes moet krijgen dus kom maar op met je adres!!!

    Groetjes,
    Maureen.

    P.S. Nog een fijne jaarwisseling en een super, gezond én creatief 2010 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Erna,

    En dan ben ik nu 27.
    Wauw, wat leuk, een candy.
    Ik ben er dol op.
    Ik wil jou en je gezin een hele goede jaarwisseling wensen, en vooral een heel creatief 2010.

    Dan alvast een hele fijne verjaardag de 13e januari.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. HoiErna
    leuk idee een candy voor je verjaardag:-)heb geen idee wat voor nummer ik dacht 30 ,maar zie nu dat ingrid 27 heeft..... zal ik het dan maar op 28 houden?
    alvast een hele gezellige verjaardag;-)
    groetjes gre

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Er gaat iets mis met de nummering ;) volgens de teller ben ik #32 en twee berichten zijn gewist dus dat maakt dat ik nummer 30 heb toch?!

    Alvast van harte gefeliciteerd! De kaart voor je verjaardag staat al klaar! Lief van je dat je een kado weggeeft op je eigen verjaardag! En wat voor een! Tjonge! Tuuuuuurlijk ding ik ook graag mee als SU-Lover ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Happy Birthday to you. And thanks for offering blog candy. I love your card with Upsy Daisy and the butterfly. Gorgeous.
    darleanfitzgerald@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. #33 - Happy birthday! Thanks for the chance at the awesome blog candy. Love your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 34. wat leuk dat je een kadootje weggeeft op je verjaardag,en ook nog zo'n mooi kadoo en ik als niet blogger ook mee kan doen. dat op zich is al een kadootje.
    alvast van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van. gr Janke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Alvast van harte Erna, en geniet straks van je verjaardag! Wij genieten op onze beurt weer van jouw kaartjes, Je blog is er eentje die ik regelmatig volg. Als mede-SU-fan wil ik natuurlijk graag een gokje wagen voor je blog-candy ;o) Ziet er leuk uit allemaal, jummie!
    Groetjes Annette Elias

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Happy Birthday! You do some beautiful work.

    Nana Jo
    mmlmn@polarcomm.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Erna,
    Als dit klopt ben ik no 39 de jaartjes die jij jong bent.
    Alvast gefeleciteerd maar ik ben je nog net voor ben 10-01 jarig maar wordt wel een heel stukje ouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. #38 Hope you have a wonderful birthday - mine is the day before so we share the same month.

    I enjoy seeing what you have to share on your blog - thanks heaps for all the sharing you do and for the chance to win your blog candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hey Erna! I don't want to be entered into your Blog Candy drawing but I just wanted to say your birthday is only a day after mine so Happy Early Birthday! Great Blog Candy too :)

    Heather W

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Number 42!! WOW!! Lots of great projects!! Happy Birthday too you! Happy Birthday too you! Happy Birthday! Happy Birthday! Happy Birthday too you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 39.Erna, alvast van harte gefeliciteerd. Volgens mij ben jij een van de eerste die in de lijst staat om een kaart te sturen. Via je blog geniet ik nog eens extra van je kaarten.

    groetjes

    Anny

    BeantwoordenVerwijderen
  44. hallo erna
    als eerst wil ik je een prettige uit einde en een goed begin van 2010 toe wensen. Ja en dan ligt de 13 al weer iets dichter in de buurt. Dus bij deze al vast een hele fijne dag en nog vele gezonde jaren.
    ik ben denk ik nr.40 haha mijn leefdtijd die ik in april hoop te halen.
    groetjes josé

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Well, not sure what you meant by "number" since I dont' see any of the other comments numbered. Thanks for a change to win blog candy - love that DP. Happy Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. kandisbecher@sbcglobal.net30 december 2009 om 21:39

    I'll pick number 44, I just turned that wise old age on Dec 24th. Having a birthday around a major holiday isn't always a good thing. I hope you find time to make your birthday special.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Erna,
    Ik denk dus nr 45 te zijn, mijn leeftijd nu, die de dag na jouw verjaardag veranderd in 46, ik ben dus de 14de jarig. Hele fijne dag, alvast gefeliciteerd.
    groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. I'll pick number 55 because I just turned 55 this month. Happy Birthday to you! I haven't had a chance to look through your blog much but I love what I have seen. Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hi Erma,

    Early happy birthday wishes! This is my first time to your blog - your decorations on it are sooo pretty and I love the details on it. The little snowflakes on the blog candy picture is cute and I really like the items you have used butterflies on. Happy new year too! Mary L at mklecuyer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Erna,
    Kun je nog wijs uit de nummering?
    Ik ben de tel een beetje kwijt! Het gaat van 45 naar 55. Maar volgens de berichtenteller ben ik nr. 50.
    Ben ik nu 46, 50 of 56? Nou, bepaal jij het maar.
    Ik vind het in ieder geval heel gaaf dat je een CANDY weggeeft op je verjaardag. Met je verjaardag hoor je eigenlijk cadeautjes te krijgen!!
    Een hele fijne verjaardag gewenst en alvast VAN HARTE GEFELI!!

    HIEPER DE PIEP......HOERA!!!!

    Lieve groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hihihi.... jaaa dan weet ik het ook niet hoor!
    Je blogje vertelt me dat ik de 51e ben, maar net als Caro ben ik in het warretje..hihihi...
    In ieder geval wil ik graag meedoen me je jummie jummie candy! Ik heb je ook ffies gelinkt op mijn blog! ;) Enne... die felicitaties... die komen natuurlijk de 13e!
    Heel veel liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Yes, I too did not see numbers. But Happy Birthday Erna - hope it's the best day for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dat zou betekenen dat ik nummer 53 ben? Wat een verrukkelijk snoepgoed geef je weg! Het lijkt wel een snoepjeswinkel. Dank je wel voor de kans dit te kunnen winnen! Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. nummer 55 als ik kijk hoeveel reacties je hebt gehad. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een goed uiteinde.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Erna, wat een leuke candy. Dat bloemen papier blijft erg mooi!!
    Ik denk dat ik nr 56 ben.Heb je candy op mijn blog gezet. Groetjes en een gezellige jaarwisseling en een goed 2010.
    Monique Kools

    BeantwoordenVerwijderen
  56. I believe I'm number 57 if I type fast enough which I doubt. Happy Birthday alittle early :) I love the layout of your blog. Hugs and happy stamping Lori Watson email: postal_mom_2000@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dan ben ik nr 58! Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een prachtige candy geef je weg. Ik doe graag mee in de loting!
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Erna

    gefeliciteerd alvast met je verjaardag,ik volg vaak je blog je maakt prachtige kaarten.
    als het goed is ben ik nr 59.

    groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  59. hoi erna

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, en leuke dat je dat een candy weg geeft ik ben trouwens nummer 60.

    gr kim

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Erna,

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee aan je candy, echt leuk dat je er een weg geeft!

    Ik ben pas nieuwe op blogspot , kom je eens een kijkje bij mij nemen?

    Ik schrijf de 61e reactie...

    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Erna
    Alvast heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent precies één dag na mij jarig. Super dat je zo'n leuke candy weggeeft, daarom wil ik ook graag een kansje wagen.
    Mijn reactie is de 62e!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hello Erna!!
    I became a follower already.
    Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Many hugs from Larisa. Happy New Year! )))))

    BeantwoordenVerwijderen
  63. #64
    Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Denk dat ik nr 65 ben. Gelukkig is dit niet mijn leeftijd maar wel het jaar waarin ik geboren ben.
    Erna alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een super SU candy geef je weg. Daar wil ik wel een gokje voor wagen.

    Groetjes Sigrid.
    http://cardsmadebyme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dan heb ik #66! Ben niet goed in originele dingen schrijven, ben wel volger van je geworden. Je verjaardagscandy ziet er super uit en als ik het goed inschat is alles van SU??!! Van Alice en jou heb ik diverse mooie SU kaarten gehad en als ik eerlijk ben zou ik daarom de candy wel willen winnen, ik zou ook wel eens iets willen maken met dat mooie SU-papier en lint!!!
    In ieder geval alvast een hele fijne verjaardag gewenst. Je hebt al zoveel felicitaties hier gehad, jouw dag kan nu al niet meer stuk!

    Lieve groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  66. #67 I posted your candy on my sidebar, I'm a follower. http://gavkichavkiscrap.blogspot.com/

    Thanks for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Happy birthday! Happiness, health, love!
    My reference
    http://volshebnayashkatulochka.blogspot.com/2009/12/blog-post_20.html

    BeantwoordenVerwijderen
  68. hoi erna! ik ben nr 69 en dat is een mooi nr. he want als je mij trekt en je houd het nummertje op z'n kop blijft het 69!!
    ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag!
    en ik ga een beetje reclame maken op mijn blog voor jou!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  69. hoi Erna,

    Ik ben nr.71. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ga je candy op mijn blog zetten.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik ben nummer 72.
    En alvast gefeliciteerd!
    Groeten van Marie-José

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ben nr 73...zo oud word je toch niet...maar gelukkig kan het voor je omdraaien..hihi.
    Hierbij wens ik je een hele prettige verjaardag en nog vele gezonde knutseljaren erbij...
    liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik ben NR 74

    Ik wens je alvast een superformidastische verjaardag.
    Ik zet een link op mijn blog. Mooie blog heb jij, ik ben gelijk volger geworden.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  73. #75
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Erna! Lief van je dat je een kadootje weggeeft i.p.v. dat je een kadootje krijgt op je verjaardag.....
    Ik heb een linkje op mijn blog gezet en ben ook maar gelijk volger geworden...;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  74. #76 Jippie!! Nog een paar nachtjes slapen en dan ben je jarig, van harte gefeliciteerd alvast en ik hoop dat je een geweldige dag zult hebben!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Nummer 77 (mooi nummer :)).
    Alvast gefeliciteerd, nog 2 daagjes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  76. # 78
    Lang zal je leven
    Veel zal ze geven
    Lang zal je leven in de gloria
    Hiep hiep hoera!!!
    Wat een leuke cadeautje geef jij weg op je verjaardag!!!
    Fijne verjaardag toegewenst meis!
    Liefs,
    Krisat

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Zowee dat maakt mij nr. 79. Leuke dingen heb je weer gemaakt de afgelopen tijd en een leuk setje dat je gaat verloten ;o) Alvast een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoera, dan ben ik nr. 80 !
    Fantastische blog, prachtige kaarten. Heb je gevonden via een link van chantalcards. Mooi hoor, jij komt bij mijn favorieten. Bedankt voor het delen van je creativiteit. Nog veel fijne, creatieve jaartjes toegewenst !
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  79. HOi Erna

    Ik sta al op de reactielijst met een nr. Maar wilde je vandaag op je verjaardag nog even feliciteren. Een hele fijne dag gewenst.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  80. HAPPY BIRTHDAY TO YOU, lalalalalala!!! Hele fijne verjaardag gewenst hoor en een gezellige dag.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Nou als ik goed tel ben ik nummer 83
    lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloria
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!