Pagina's

donderdag 17 december 2009

kerstkadootjes voor de juffen

Zo tegen de kerstvakantie aan vind ik het wel leuk om een klein kadootje voor de juf(fen) te maken. En daarom heb ik twee boekjes gemaakt met bijpassende pen. De boekjes heb ik in elkaar gezet met de Bind it All. Ik heb de beginletter van hun naam gestempeld op het rondje voorop het boekje. Eén juf heeft hem al gehad, de andere juf krijgt hem vrijdag. En juf S. heeft al laten weten dat ze het erg leuk vond :-)



De bovenkant van het zakje:



groetjes,

4 opmerkingen:

  1. super! haha blijft leuk he die topnote stans. ik heb toevallig ook zoiets gemaakt gister haahha ik heb ook de bind it. maar moet er nog even leren mee overweg te kunnen., ze zien er echt geweldig uit!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi erna

    Ik ben ook druk bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk,nooit meer die pennen gevonden zeker?
    Kijk ook regelmatig in diverse winkel maar nog geen geluk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!