Pagina's

donderdag 10 december 2009

lekker dwytteren.

Het is weer donderdag! Een nieuwe sketch op het dwytterblog, deze week van Nina!
Erg leuk! Vorig jaar had ik een abonnement op een scrap-cardkit en daar had ik nog restjes papier van over. Ik bedacht dat ik daar wel eens wat mee kon doen. Beetje puzzelen....en er moet ook een randje aan.....he, laat ik die good old fiskars randpons eens uit het stof halen....
Oef, het gaat wel zwaar, maar ja, moet toch kunnen??? Krak!! niet dus!! Pons kapot:



gelukkig kan ik er om lachen :-)) ik gebruik deze pons eigenlijk nooit meer, dus het is geen groot verlies....maar ja wel jammer natuurlijk.

Dan toch maar m'n SU scallop pons gepakt en die gaat als boter door hetzelfde cardstock!!



En oja, dit was natuurlijk de sketch:



De roze balk in de sketch is bij mij een wit lintje geworden dat wat moeilijk te zien is op de foto....

Groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Erna en wat zonde van je pons joh.Maar je kaart is helemaal te gek! Helemaal lekker winters.Een 10 met een griffel!
    Groetjes,Esdther
    PS Wat is je blog gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer toppie uit Erna! Maar wat jammer van je pons.. ben jij zo'n krachtpatser dat jij dat zomaar doormidden kunt breken.. proest.. Je blog ziet er trouwens ook mooi uit! WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ai...echt zonde zeg van de pons (maar ja hoeveel er bij mij geen stof liggen te happen *bloos*)

    je kaart is in elk geval een topper van de bovenste plank! Enne dat het je een pons gekost heeft vergeten we dan maar eventjes ;)

    Groetjes karin (KV)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou erna, zonde van je pons want hij was toch wel mooi! maar je kaartje is er niet minder door geworden hoor!!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi, nou dank jullie wel voor je medeleven over deze kapotte pons :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Erna,

    The exact same thing happened to my Fiskars punch. It was actually the same punch too. It went throught the palm of my hand as it broke and gouged a big chunk of my palm out too.
    I would also like to say your cards are absolutley beautiful, all of them. I really love your style.

    Regards
    Rochelle from Australia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!