dinsdag 15 december 2009

Stamping 411 Card

Soms heb ik wat tijd nodig om een sketch te laten broeden in mijn gedachten, zo ook deze week weer met de sketch van Stamping 411. Wat moet ik ermee....... Maar toch kwam er gisteren een idee in me op en heb ik de kaart vanochtend afgemaakt. En ik vind hem zelf wel geslaagd. Wat voor tekst zet je er nou op, nou dan pak ik toch maar weer "for you". Daar kun je alle kanten mee op.

De skethc:



De kaart:



Detail:



Stampset: Great friend
Ink: rich razzleberry
Paper: Melon Mambo, rich razzleberry, crushed curry, razzleberry lemonade dsp
Other: Daisies #2 die, summer sun corduroy buttons, large oval punch, scallop oval punch, crushed curry ribbon, eyelet border punch

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Beautiful card Erna, you really did an awesome job with the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful. I really love those daisies. It's very cold today here in MN. I could use some Spring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a pretty card! It's been a long time since I played with that designer paper, and you've inspired me to pull it out! I adore your work. Hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card Erna! Love the corduroy brads in the center of the daisies. Your colors are the perfect pick me up for a gray winter day. Thanks for playing along this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty!! Thanks for playing along with us this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!