Pagina's

dinsdag 1 december 2009

Stamping 411

Vanochtend kreeg ik een mailtje van Selene Kempton dat ik één van de gelukkigen ben die een blogcandy gewonnen heeft op het blog van Stamping 411. leuk he!!
(zie: hier)

Vanmiddag heb ik me weer gestort op de sketch van deze week van Stamping 411. Ik heb één van de boompjes van de set Patterned pines gestempeld.

Dit is de sketch:



En dit de kaart:



Stamps: Patterned Pines, Snow Swirled (sentiment), Sanded (background)
Ink: Real Red, Soft Suede
Paper: Real Red, Soft Suede, Christmas Cocoa Specialty DSP
Other: ribbon, filigree brad, Floral Fusion sizzlits, brads

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Erna...wat leuk!
    En je kaart is weer heel mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, Erna! I like how you used just one tree from Patterned Pines for your focal point. Great idea!
    Thanks for playing along this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great color combo Erna!!! This card is so rich looking. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So festive. I love the one tree from Patterned Pines. It's perfect for this sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very pretty!! love the colors you used!! thanks for playing along with us over at stamping 411!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!