Pagina's

woensdag 13 januari 2010

BLOGCANDY WINNER!!!

Hoi allemaal!
Zojuist heb ik via Random.org een winnaar getrokken en dat is nummer 72 geworden.
Ik heb de reactie even gekopieerd en hieronder weergegeven:

Anoniem zei

Ik ben nummer 72.
En alvast gefeliciteerd!
Groeten van Marie-José


Marie-José, gefeliciteerd!!! Wil je me je gegevens mailen? Dan stuur ik de candy zo snel mogelijk op!

Ik wil jullie allemaal heeeeel hartelijk bedanken voor al jullie lieve berichtjes en felicitaties!! Ik heb genoten van het lezen van jullie reacties!!

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Marie-Jose, van harte hoor en veel plezier met je prijs! Heb je een fijne verjaardag gehad Erna?

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!