Pagina's

dinsdag 19 januari 2010

Cards & Things....

Het is weer dinsdag vandaag, een nieuwe challenge bij Cards & Things!!
Een sketch deze week, ik wilde mijn nieuwe setje "Branch Out" gebruiken.
Voor mij is dat een nieuw setje, maar hij was eind vorig jaar voor het laatst te bestellen.
Ik had er al zo vaak naar zitten kijken dat ik hem toch nog besteld heb!
Ik begon met de boom, daarna de rode stipjes, maar oeps! Het leken wel bloedspetters, whahaa!!
Toen heb ik er nog maar wat zwarte stipjes doorheen gezet, en nu vind ik hem eigenlijk wel grappig. De letters heb ik met de Big Shot gemaakt. De button heb ik gekleurd met mijn ruby red marker.

De sketch:



De kaart:



Doen jullie ook weer mee??

Groetjes,

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!