Pagina's

zondag 24 januari 2010

nog twee kaartjes...

Ik was zo lekker bezig gisteren (en ook vandaag maar dat komt een andere keer) dus ik wil jullie nog twee kaartjes laten zien die ik gisteren gemaakt heb. Bij dit kaartje ben ik best wel trots op de strik! Hij is goed gelukt he, en dat met dubbelzijdig lint!! vraag me niet hoe ik het gedaan heb, ik ben er wel een tijdje zoet mee geweest. Verder mijn nieuwe vlindertjes geponst en geƫmbost, wat een leuke 'die' is dat toch!!



En bij dit kaartje heb ik mijn eigen stempel gemaakt! Een aantal van jullie weten al hoe ik het gedaan heb, maar voor degenen die geen lid zijn van mail-groepen zal ik het nog even uitleggen. Ik had een setje besteld, en toen ik dat op hout gezet had bleef er een stuk ongebruikt rubber over. Ineens schoot me te binnen dat ik ooit eens op een blog had gezien dat je dit door de Big Shot kon halen. Dus ik heb mijn butterfly die gepakt van SU en het stuk rubber gestanst. Vervolgens heb ik een stuk EZ-mount ook gestanst en het rubber daar op gezet. Zo heb ik m'n eigen stempel gemaakt! En het leuke vind ik, dat exact deze stempel ook in de nieuwe mini catalogus staat van SU!! (zie: hier)



Groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!