Pagina's

zondag 17 januari 2010

Stamping 411

Straks lekker zitten freubelen, ik heb een kaartje gemaakt met de sketch van Stamping 411.
Aangezien ik de andere helften van het schuine papier nog over had heb ik gelijk nog maar een kaartje in dezelfde stijl gemaakt, alleen een andere stempel gebruikt.

De sketch:



De kaart voor Stamping 411:



En de tweede kaart:



Gebruikte materialen:
Papier: Rich Razzleberry, Orchid Opulence, Old Olive, Whisper White, dsp
Inkt: Rich Razzleberry, Orchid Opulence, Old Olive, White Craft ink
Stempels: Flight of the butterfly, Oval all, Inspired by nature
Other: ribbon, markers, scallop oval punch, oval punch

Groetjes,

10 opmerkingen:

  1. I love the simpleness of this. It's clean and fresh and just lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaarten super......ma zijn zallemaal die je maakt!!!!
    De kleuren combinatie en stempels zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry maar mijn berichtje komt een beetje gek binnen bij je zie ik nu.
    Er moet staan
    Vind je kaarten super.....Maar dat zijn ze allemaal die je maakt.De kleuren combinatie en stempels is super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha Joan, ik dacht al dat je teveel op had (grapje!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn weer harstikke mooi erna!
    ik heb dit setje papier ook, dus als het mag wil ik ze graag namaken!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love that you did two cards! It really does lend itself to using the other half once you've cut the diagonal. Beautiful as always!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I never get tired of this color combo and this dsp. You've used it beautifully here! Great job again and thanks for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty!! I love both of these cards!! Thanks for playing along with week with us!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both cards are so pretty!! That DSP is my favorite out of this year's catalog. Great job with the sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!