Pagina's

zaterdag 13 februari 2010

Valentijn....

Ik opende net de brievenbus en er lagen twee dikke enveloppen bij!
Ik dacht nog huh, ik verwacht toch niks bijzonders??
Bleek er een envelop van Alice bij te zijn met een SUPER LEUK kaartje mét stempel!!!



En er was nóg een envelop met als afzender Valentijn.... Daar zat een lekkere reep chocola in
met een leuk papiertje er om heen een een leuke stempel erop!!
Ik weet dus niet van wie ik dat gekregen heb maar ik vind het HARTSTIKKE LEUK!!!



Alice en Valentijn, super bedankt voor jullie leuke kadootjes!!!!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Heerlijk he, zo verwend te worden! Toevallig heb ik hetzelfde gekregen vandaag!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!