Pagina's

zondag 28 maart 2010

Twee challenges!

Zo, ik heb weer eens tijd genomen om lekker te knutselen. Ik heb gelijk maar 2 uitdagingen in één kaart verwerkt, altijd makkelijk :-))
De sketch van Stamping 411 en de kleurenuitdaging van Just Add Ink.

Dit is de sketch:



En dit de kleurenuitdaging:



En dit is mijn kaart geworden:



Deze stempelset (Circle Circus) is zo makkelijk bij een kleurenuitdaging!! Ik ben echt blij dat ik hem vorig jaar gekocht heb!

Detail:



Ik heb de kaart van Kraft papier en de geribbelde button is een kraft corduroy button van SU.
Alle materialen zijn overigens van SU....

Groetjes,

19 opmerkingen:

  1. I love the way you created your own dsp with stamps! Great job with the sketch, and thanks for playing along this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg gave kaart is het geworden!
    Ben zelf nog heel erg aan het twijfelen om deze set te nemen, maar nu ik dit kaartje heb gezien, zijn de meeste twijfels overboord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Clean and beautiful stamping! Very sharp looking my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bjoetie!

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Erna, simple but very elegant! Love the colours

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW!!! I love this. I need to pull this set out again. It's adorable and I love the colors. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful, great take on the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Kaart. Ik vind de kleuren heel mooi en ook de stempelset Circle Circus. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf!! Ennuh.. je hebt gespot he... je staat bij LNS bij de blogfinds! GAAF!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just beautiful Erna! That's a great stamp set to use with the color combo! Thanks for playing this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simply gorgeous!!!! Love that color combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love it! Love this set, and you've done a beautiful job with it. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great job -- love the colors you put together for this. Thanks so much for playing along with the Stamping 411 Operators Sketch Challenge! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is totally awesome and I love the colors you went with!! Thanks for playing along this week with us over at Stamping 411!!! We love seeing everyone play along!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!